EGZOSOMY ASCE+

Zabieg anti-aging

Egzosomy ASCE+ to nowa generacja zabiegów anti-aging i regeneracyjnych dostępna w Arcadia Clinic Kraków, które w pełni wykorzystują potencjał komórek macierzystych, dzięki czemu mają największy potencjał odmładzający i regenerujący skórę.

Czas
zabiegu

15-30 minut

Rekomendowana
liczba zabiegów

2-4*

Czas
rekonwalescencji

Nie dotyczy

Znieczulenie

Nie wymaga

Odstępy

2 tygodnie
Liczba zabiegów ustalana jest w czasie konsultacji lekarskiej w Arcadia Clinic na podstawie wywiadu z Pacjentem oraz ustalonego planu zabiegów.

Obszary zabiegu

Twarz
Szyja
Dekolt
Owłosiona skóra głowy

Wskazania do zabiegu

Zmarszczki
Wiotkość skóry
Blizny po zabiegach chirurgicznych
Blizny potrądzikowe
Atopowe zapalenie skóry
Hipermelanoza
Łysienie androgenowe i telogenowe u kobiet i mężczyzn

Efekty zabiegu

Redukcja zmarszczek
Poprawa kolorytu skóry
Poprawa nawilżenia
Redukcja przebarwień
Zmniejszenie objawów atopowego zapalenia skóry
Leczenie łysienia androgenowego i telogenowego u kobiet i mężczyzn
Usuwanie blizn keloidowych

CZYM SĄ EGZOSOMY?

EGZOSOMY ASCE+ to pęcherzyki zewnątrzkomórkowe, wytwarzane przez komórki macierzyste, które odpowiadają za przenoszenie i dostarczanie informacji biologicznej, która aktywuje proces regeneracji i produkcji kolagenu w skórze.

EGZOSOMY ASCE+ to niewielkie, mniejsze od wirusów, pęcherzyki zewnątrzkomórkowe. Dzięki swojemu bardzo małemu rozmiarowi z łatwością przenikają do skóry właściwej, gdzie biorą udział w licznych procesach związanych z odmłodzeniem skóry czy rozjaśnieniem przebarwień. Preparat z egzosomami jest hipoimmunigenny, czyli jest bezpieczny dla organizmu i nie uczula.

JAK DZIAŁAJĄ EGZOSOMY ASCE+?

Egzosomy oddziałują na komórki skóry, stymulując je do produkcji kolagenu i elastyny, co skutkuje poprawą jędrności i elastyczności skóry.

Dzięki bardzo małemu rozmiarowi cząsteczek zawartych w EGZOSOMACH ASCE+, z łatwością wnikają one do skóry właściwej, w której inicjują procesy regeneracyjne: pobudzają wytwarzanie kolagenu oraz elastyny co skutkuje poprawą jędrności i elastyczności skóry. Dodatkowo wzmacniają barierę naskórkową i zwiększają wytrzymałość tkanki podskórnej. Egzosomy ASCE+ zmniejszają zawartość melaniny w komórkach i w ten sposób poprawiają koloryt skóry.

Wykorzystanie egzosomów w zabiegach medycyny estetycznej czy chirurgii estetycznej przyspiesza gojenie się ran, wzmacnia efekty terapii i skraca czas trwania rekonwalescencji.

Egzosomy ASCE+ posiadają aż 96 rodzajów miRNA i ponad 200 typów białek. Charakteryzują się działaniem przeciwzapalnym, przeciwstarzeniowym, rozjaśniającym oraz stymulującym migrację i proliferację komórek.

EGZOSOMY ASCE+ zawierają:

– Glutation chroniący komórki przed działaniem wolnych rodników i toksyn,

– 5 czynników wzrostu wspomagających regenerację skóry,

– 6 peptydów pobudzających produkcję kolagenu,

– 19 aminokwasów odżywiających skórę,

– 4 koenzymy wzmacniając płaszcz lipidowy skóry,

– Witaminy i minerały,

– Kwas hialuronowy odpowiedzialny za prawidłowe nawilżenie skóry,

– 4 czynniki wzrostu wzmacniające proces syntezy kolagenu i elastyny.

Przebieg zabiegu z wykorzystaniem EGZOSOMÓW ASCE+

Zabieg z wykorzystaniem EGOZOSMÓW ASCE+ w Arcadia Clinic nie wymaga specjalnego przygotowania.

1

Przed zabiegiem z wykorzystaniem EGZOSOMÓW ASCE+ w Arcadia Clinic, przeprowadzana jest konsultacja z lekarzem w Arcadia Clinic. W czasie konsultacji odbywa się wywiad, ustalany jest plan leczenia oraz wykluczane są przeciwwskazania do wykonania zabiegu. Dodatkowo podczas konsultacji możesz zapytać o inne ważne dla Ciebie kwestie.

2

Sposób aplikacji dobierany jest do potrzeb skóry. Do ich aplikacji mogą być wykorzystywane takie metody, jak: radioferakcja mikroigłowa czy mikronakłuwanie skóry (mezoterapia).

3

Skóra po zabiegu goi się bardzo szybko, jednak czas rekonwalescencji może być zależny od metody aplikacji egzosomów ASCE+.

4

choroby tkanki łącznej
choroby nowotworowe
choroby autoimmunologiczne
choroby serca
ciąża i karmienie piersią
stany bakteryjne, grzybicze i wirusowe skóry
epilepsja

ZABIEGI ANTI-AGING KRAKÓW

Zabieg z wykorzystaniem EGZOSOMÓW ASCE+ to rewolucyjny i całkowicie bezpieczny sposób na redukcję zmarszczek, poprawę kolorytu i nawilżenia skóry.

W klinice medycyny estetycznej i kosmetologii Arcadia Clinic znajdziesz szereg zabiegów anti-aging i regeneracyjnych, w tym między EGZOSOMY ASCE+.

Leczenie atopowego zapalenia skóry

EGZOSOMY ASCE+ mogą być wykorzystywane do zmniejszenie objawów atopowego zapalenia skóry, poprzez łagodzenie ciężkiego stanu zapalnego i wspomaganie odbudowy bariery skórnej.

Zapraszamy do skorzystania z zabiegu z wykorzystaniem EGZOSOMÓW ASCE+ w Arcadia Clinic.

EGZOSOMY ASCE+ to nowa generacja zabiegów medycyny estetycznej, które wykorzystują możliwości komórek macierzystych w zabiegach anti-aging i regeneracyjnych.

Zarezerwuj termin konsultacji lekarskiej w Arcadia Clinic.