POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep www.arcadiaclinic.pl prowadzony jest przez Marcina Marszałka, wykonującego działalność gospodarczą pod firmą: „Marszal Marcin Marszałek”, ul. Ojcowska 27, 32-045 Wola Kalinowska, NIP: 6771780482, REGON: 121843331.
- Sklep internetowy dostępny pod adresem www.arcadiaclinic.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Niniejszy regulamin określa:
- warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.arcadiaclinic.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
- prawa i obowiązki posiadacza Vouchera oraz warunki realizacji Vouchera.
- Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.arcadiaclinic.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu: www.arcadiaclinic.pl. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę w Sklepie, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie plików „cookies” oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
DEFINICJE
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.arcadiaclinic.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- ARCADIA CLINIC / SPRZEDAWCA – Marcin Marszałek, wykonujący działalność gospodarczą pod firmą: „Marszal Marcin Marszałek”, ul. Ojcowska 27, 32-045 Wola Kalinowska, NIP: 6771780482, REGON: 121843331, będący podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę Małopolskiego w księdze rejestrowej o numerze: 000000260470, prowadzący Arcadia Clinic stanowiącą zakład leczniczy położony w Krakowie przy ul. Zabłocie 27, 30-701 Kraków.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Arcadia Clinic działający pod adresem www.arcadiaclinic.pl
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży zawarta między Klientem, a Arcadia Clinic za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży z Arcadia Clinic.
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy.
- VOUCHER – dokument wystawiony przez Arcadia Clinic w formie papierowego zaproszenia, uprawniający jego posiadacza do skorzystania ze wskazanego na Voucherze zabiegu lub uprawniający do uzyskania zniżki na wskazany na Voucherze zabieg.
- POSIADACZ VOUCHERA – osoba dysponująca Voucherem, uprawniona do jego realizacji.
- REALIZACJA VOUCHERA – skorzystanie ze wskazanego na Voucherze uprawnienia.
USŁUGI ELEKTRONICZNE
- W Sklepie dostępna jest następująca usługa elektroniczna: Formularz Zamówienia.
- Skorzystanie z Formularza Zamówienia jest niezbędne do złożenia Zamówienia.
- Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Zamówienie składa się poprzez kliknięcie pola „kupuję i płacę”.
- Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo
z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
- Arcadia Clinic ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZAMAWIANIA VOUCHERÓW
- Sklep www.arcadiaclinic.pl prowadzi sprzedaż Voucherów za pośrednictwem sieci Internet.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Vouchera na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Vouchera uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i jest ceną brutto. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.arcadiaclinic.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości na wskazany przez Klienta adres e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Vouchera.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Płatność następuje za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
- Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie jednego dnia roboczego od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Voucher zostanie wysłany dopiero po opłaceniu ceny.
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY VOUCHERA
- Dostawa Vouchera do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Koszty dostawy Vouchera, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
- Na termin dostawy Vouchera składa się czas przygotowania wysyłki oraz czas dostawy Vouchera przez przewoźnika:
- czas przygotowania wysyłki Vouchera wynosi do 3 dni roboczych,
- dostawa Vouchera następuje w terminie deklarowanym przez przewoźnika tj. do 4 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
- Zakupione w Sklepie Vouchery są wysyłane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
- Możliwy jest odbiór osobisty Vouchera w godzinach otwarcia Arcadia Clinic przy ul. Zabłocie 27, 30-701 Kraków.
- Odbiór osobisty jest bezpłatny.
- W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Vouchera, Vouchera będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia przez Arcadia Clinic.
REKLAMACJA VOUCHERA
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Vouchera z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Vouchera z umową istniejący w chwili dostarczenia Vouchera i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin ważności Vouchera określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy.
- Zawiadomienia o braku zgodności Vouchera z umową oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@arcadiaclinic.pl lub pisemnie na adres: Marszal Marcin Marszałek, ul. Ojcowska 27, 32-045 Wola Kalinowska.
- W zawiadomieniu, o którym mowa a ust. 4 niniejszego paragrafu należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe (w tym dane Klienta, który złożył zamówienie). Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Vouchera z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Voucher Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty wymiany oraz ponownego dostarczenia Vouchera do Klienta,
- obniża cenę Vouchera (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
- w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Vouchera najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego Vouchera lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Voucher do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np.
w wiadomości e-mail lub SMS.
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@arcadiaclinic.pl
- W przypadku, o którym mowa w ust. 1, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Arcadia Clinic.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Arcadia Clinic następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Arcadia Clinic w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (załącznik 1 do Regulaminu), jednak nie jest to obowiązkowe.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą.
- W razie odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić Voucher Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Voucher. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Vouchera przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Vouchera na adres: Marszal Marcin Marszałek, ul. Ojcowska 27, 32-045 Wola Kalinowska, Małopolskie.
- Z zastrzeżeniem ust. 7 i 9 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Vouchera inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Voucher od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z ust. 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Vouchera do Sprzedawcy.
- Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Voucher będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Voucher w posiadanie (od dnia otrzymania Vouchera).
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Wszystkie postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą i wiążą wyłącznie Klienta niebędącego konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkt lub braku zgodności produktu z Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zwarcia. Sprzedawca nie ma obowiązku podawania przyczyny odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Odstąpienie od Umowy Sprzedaży nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- W przypadku otrzymania reklamacji Sprzedawca ma 30 dni na ustosunkuje się do jej treści.
- Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym, wysyłając Klientowi stosowne oświadczenie. Sprzedawca nie ma obowiązku podawania przyczyny wypowiedzenia.
- Zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta ograniczony jest do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, w kwocie nie większej niż jeden tysiąc złotych. Ograniczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym ma zastosowanie bez względu na podstawę prawną roszczenia Klienta i zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszystkie roszczenia w sumie.
- Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Klienta w stosunku do Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub roszczeń niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Odpowiedzialność sprzedawcy względem Klienta obejmuje jedynie typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści, ani z tytułu opóźnienia w przewozie przesyłki.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
REALIZACJA VOUCHERA
- Miejscem realizacji Vouchera jest Arcadia Clinic: ul. Zabłocie 27, 30-701 Kraków.
- Uprawnienia wynikające z Vouchera przysługują wyłącznie w odniesieniu do zabiegów oferowanych przez Arcadia Clinic.
- W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
- konkretnie wskazany zabieg dostępny w ofercie Arcadia Clinic,
- dowolny zabieg spośród wskazanych na Voucherze lub dostępnych w ofercie Arcadia Clinic,
- realizację w ramach dowolnego zabiegu dostępnego w ofercie Arcadia Clinic kwoty pieniężnej wskazanej na Voucherze.
- Voucher może zostać zrealizowany wyłącznie w terminie jego ważności. Termin ważności, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest umieszczony na Voucherze.
- Termin ważności Vouchera nie podlega przedłużeniu.
- Z Vouchera można skorzystać jednokrotnie.
- Z Vouchera może skorzystać wyłącznie osoba pełnoletnia.
- Wynikająca z Vouchera zniżka nie może łączyć się z innymi przysługującymi jego posiadaczowi rabatami, zniżkami, promocjami. Voucher nie może być wykorzystywany na zabiegi pakietowe, które mają obniżoną cenę w ramach czasowych promocji.
- Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.
- W sytuacji, gdy wartość zniżki wynikającej z Vouchera jest wyższa od ceny wybranego zabiegu, różnica nie podlega zwrotowi.
- W sytuacji, gdy posiadacz Vouchera w jakikolwiek sposób zmodyfikuje jego treść, Voucher automatycznie traci ważność.
WARUNKI REALIZACJI VOUCHERÓW
- Warunkiem realizacji Vouchera jest jego okazanie w Arcadia Clinic przed rozpoczęciem zabiegu, w celu potwierdzenia autentyczności i statusu jego wykorzystania.
- Dostępność terminów realizacji Vouchera jest ograniczona bieżącymi rezerwacjami wizyt w Arcadia Clinic, wobec czego posiadacz Vouchera jest zobowiązany do rezerwacji terminu realizacji Vouchera (rezerwacji terminu zabiegu) z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym.
- Arcadia Clinic przyjmuje rezerwacje terminów wizyt:
- pod numerem telefonu: 797 977 140,
- pod numerem telefonu: 797 977 510,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@arcadiaclinic.pl,
- za pośrednictwem aplikacji „Booksy”,
- stacjonarnie w siedzibie przy ul. Zabłocie 27 w Krakowie.
- Arcadia Clinic zastrzega sobie możliwość niewykonania wybranego przez posiadacza Vouchera zabiegu, w przypadku stwierdzenia przez Kosmetologa przeciwwskazań do zabiegu. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, posiadacz Vouchera może wybrać inny zabieg wskazany na Voucherze, ponadto pracownik Arcadia Clinic może zaproponować wykorzystanie Vouchera w ramach innego zabiegu niewskazanego na Voucherze.
- Wraz z umówieniem wizyty w Arcadia Clinic posiadacz Vouchera oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem, akceptuje jego warunki i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń.
ZNISZCZENIE LUB UTRATA VOUCHERA
- Arcadia Clinic nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie Vouchera ani nie rekompensuje utraty Vouchera przez jego posiadacza.
- Posiadaczowi Vouchera nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Arcadia Clinic z tytułu utraty (w tym również kradzieży) lub zniszczenia Vouchera.
- Arcadia Clinic zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Vouchera, który jest nieczytelny, zniszczony lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jego autentyczności.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach objętych niniejszym Regulaminem zastosowania mają przepisy prawa polskiego.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z ust. 4 poniżej.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Arcadia Clinic, a Klientem zostają poddane rozstrzygnięciu właściwemu sądowi powszechnemu zgodnie z przepisami ustawy – kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
- Arcadia Clinic zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, przy czym zmiany niniejszego regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych przez posiadaczów Voucherów.
Formularz odstąpienia od umowy