REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
ORAZ SPRZEDAŻY I REALIZACJI VOUCHERÓW ARCADIA CLINIC

  • § 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Sklep www.arcadiaclinic.pl prowadzony jest przez Marcina Marszałka, wykonującego działalność gospodarczą pod firmą: „Marszal Marcin Marszałek”, ul. Ojcowska 27, 32-045 Wola Kalinowska, NIP: 6771780482, REGON: 121843331.
  2. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.arcadiaclinic.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Niniejszy regulamin określa:
    1. warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.arcadiaclinic.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
    2.  prawa i obowiązki posiadacza Vouchera oraz warunki realizacji Vouchera.
  4. Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.arcadiaclinic.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  6. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu: www.arcadiaclinic.pl. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę w Sklepie, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie plików „cookies” oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).

 

  • § 2

DEFINICJE

 

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.arcadiaclinic.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  3. ARCADIA CLINIC / SPRZEDAWCA – Marcin Marszałek, wykonujący działalność gospodarczą pod firmą: „Marszal Marcin Marszałek”, ul. Ojcowska 27, 32-045 Wola Kalinowska, NIP: 6771780482, REGON: 121843331, będący podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę Małopolskiego w księdze rejestrowej o numerze: 000000260470, prowadzący Arcadia Clinic stanowiącą zakład leczniczy położony w Krakowie przy ul. Zabłocie 27, 30-701 Kraków.
  4. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. SKLEP – Sklep internetowy Arcadia Clinic działający pod adresem www.arcadiaclinic.pl
  8. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży zawarta między Klientem, a Arcadia Clinic za pośrednictwem Sklepu.
  9. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży z Arcadia Clinic.
  10. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy.
  11. VOUCHER – dokument wystawiony przez Arcadia Clinic w formie papierowego zaproszenia, uprawniający jego posiadacza do skorzystania ze wskazanego na Voucherze zabiegu lub uprawniający do uzyskania zniżki na wskazany na Voucherze zabieg. 
  12. POSIADACZ VOUCHERA – osoba dysponująca Voucherem, uprawniona do jego realizacji.
  13. REALIZACJA VOUCHERA – skorzystanie ze wskazanego na Voucherze uprawnienia.
  • § 3

USŁUGI ELEKTRONICZNE

 

  1. W Sklepie dostępna jest następująca usługa elektroniczna: Formularz Zamówienia.
  2. Skorzystanie z Formularza Zamówienia jest niezbędne do złożenia Zamówienia.
  3. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Zamówienie składa się poprzez kliknięcie pola „kupuję i płacę”.
  4. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo
    z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę. 
  5. Arcadia Clinic ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
  6. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  7. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  8. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

 

  • § 4

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZAMAWIANIA VOUCHERÓW

 

  1. Sklep www.arcadiaclinic.pl prowadzi sprzedaż Voucherów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Vouchera na warunkach podanych w jego opisie.
  3. Cena Vouchera uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i jest ceną brutto. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  4. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.arcadiaclinic.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

 

  • § 5

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    2. formularz odstąpienia od umowy,
    3. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
  5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Vouchera.

 

  • § 6

SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

  1. Płatność następuje za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
  2. Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  3. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie jednego dnia roboczego od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  4. Voucher zostanie wysłany dopiero po opłaceniu ceny.

 

  • § 7

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY VOUCHERA

 

  1. Dostawa Vouchera do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  2. Koszty dostawy Vouchera, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
  3. Na termin dostawy Vouchera składa się czas przygotowania wysyłki oraz czas dostawy Vouchera przez przewoźnika:
    1. czas przygotowania wysyłki Vouchera wynosi do 3 dni roboczych,
    2. dostawa Vouchera następuje w terminie deklarowanym przez przewoźnika tj. do 4 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  4. Zakupione w Sklepie Vouchery są wysyłane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  5. Możliwy jest odbiór osobisty Vouchera w godzinach otwarcia Arcadia Clinic przy ul. Zabłocie 27, 30-701 Kraków.
  6. Odbiór osobisty jest bezpłatny.
  7. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Vouchera, Vouchera będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia przez Arcadia Clinic.

 

  • § 8

REKLAMACJA VOUCHERA

 

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Vouchera z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Vouchera z umową istniejący w chwili dostarczenia Vouchera i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin ważności Vouchera określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy.
  4. Zawiadomienia o braku zgodności Vouchera z umową oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@arcadiaclinic.pl lub pisemnie na adres: Marszal Marcin Marszałek, ul. Ojcowska 27, 32-045 Wola Kalinowska.
  5. W zawiadomieniu, o którym mowa a ust. 4 niniejszego paragrafu należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe (w tym dane Klienta, który złożył zamówienie). Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  6. Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Vouchera z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Voucher Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
  9. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
    1. pokrywa koszty wymiany oraz ponownego dostarczenia Vouchera do Klienta,
    2. obniża cenę Vouchera (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
    3. w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Vouchera najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego Vouchera lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Voucher do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy.
  10. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np.
    w wiadomości e-mail lub SMS.

 

  • § 9

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@arcadiaclinic.pl
  2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Arcadia Clinic.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Arcadia Clinic następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź Arcadia Clinic w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

 

  • § 10

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (załącznik 1 do Regulaminu), jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą. 
  4. W razie odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić Voucher Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Voucher. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Vouchera przed jego upływem.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Vouchera na adres: Marszal Marcin Marszałek, ul. Ojcowska 27, 32-045 Wola Kalinowska, Małopolskie.
  6. Z zastrzeżeniem ust. 7 i 9 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Vouchera inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Voucher od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z ust. 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Vouchera do Sprzedawcy.
  10. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Voucher będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Voucher w posiadanie (od dnia otrzymania Vouchera).
  11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

 

  • § 11

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

 

  1. Wszystkie postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą i wiążą wyłącznie Klienta niebędącego konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 
  2. Wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkt lub braku zgodności produktu z Umową Sprzedaży.
  3. Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zwarcia. Sprzedawca nie ma obowiązku podawania przyczyny odstąpienia od Umowy Sprzedaży. 
  4. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  5. W przypadku otrzymania reklamacji Sprzedawca ma 30 dni na ustosunkuje się do jej treści.
  6. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  7. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym, wysyłając Klientowi stosowne oświadczenie. Sprzedawca nie ma obowiązku podawania przyczyny wypowiedzenia.
  8. Zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta ograniczony jest do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, w kwocie nie większej niż jeden tysiąc złotych. Ograniczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym ma zastosowanie bez względu na podstawę prawną roszczenia Klienta i zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszystkie roszczenia w sumie.
  9. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Klienta w stosunku do Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub roszczeń niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Odpowiedzialność sprzedawcy względem Klienta obejmuje jedynie typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści, ani z tytułu opóźnienia w przewozie przesyłki.
  10. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

  • § 12

REALIZACJA VOUCHERA

 

  1. Miejscem realizacji Vouchera jest Arcadia Clinic: ul. Zabłocie 27, 30-701 Kraków. 
  2. Uprawnienia wynikające z Vouchera przysługują wyłącznie w odniesieniu do zabiegów  oferowanych przez Arcadia Clinic.
  3. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
    1. konkretnie wskazany zabieg dostępny w ofercie Arcadia Clinic,
    2. dowolny zabieg spośród wskazanych na Voucherze lub dostępnych w ofercie Arcadia Clinic,
    3. realizację w ramach dowolnego zabiegu dostępnego w ofercie Arcadia Clinic kwoty pieniężnej wskazanej na Voucherze.
  4. Voucher może zostać zrealizowany wyłącznie w terminie jego ważności. Termin ważności, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest umieszczony na Voucherze. 
  5. Termin ważności Vouchera nie podlega przedłużeniu. 
  6. Z Vouchera można skorzystać jednokrotnie.
  7. Z Vouchera może skorzystać wyłącznie osoba pełnoletnia.
  8. Wynikająca z Vouchera zniżka nie może łączyć się z innymi przysługującymi jego posiadaczowi rabatami, zniżkami, promocjami. Voucher nie może być wykorzystywany na zabiegi pakietowe, które mają obniżoną cenę w ramach czasowych promocji.
  9. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę. 
  10. W sytuacji, gdy wartość zniżki wynikającej z Vouchera jest wyższa od ceny wybranego zabiegu, różnica nie podlega zwrotowi.
  11. W sytuacji, gdy posiadacz Vouchera w jakikolwiek sposób zmodyfikuje jego treść, Voucher automatycznie traci ważność.

 

  • § 13

WARUNKI  REALIZACJI VOUCHERÓW

 

  1. Warunkiem realizacji Vouchera jest jego okazanie w Arcadia Clinic przed rozpoczęciem zabiegu, w celu potwierdzenia autentyczności i statusu jego wykorzystania.
  2. Dostępność terminów realizacji Vouchera jest ograniczona bieżącymi rezerwacjami wizyt w Arcadia Clinic, wobec czego posiadacz Vouchera jest zobowiązany do rezerwacji terminu realizacji Vouchera (rezerwacji terminu zabiegu) z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym.
  3. Arcadia Clinic przyjmuje rezerwacje terminów wizyt:
    1. pod numerem telefonu: 797 977 140,
    2. pod numerem telefonu: 797 977 510,
    3. za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@arcadiaclinic.pl,
    4. za pośrednictwem aplikacji „Booksy”,
    5. stacjonarnie w siedzibie przy ul. Zabłocie 27 w Krakowie.
  4. Arcadia Clinic zastrzega sobie możliwość niewykonania wybranego przez posiadacza Vouchera zabiegu, w przypadku stwierdzenia przez Kosmetologa przeciwwskazań do zabiegu. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, posiadacz Vouchera może wybrać inny zabieg wskazany na Voucherze, ponadto pracownik Arcadia Clinic może zaproponować wykorzystanie Vouchera w ramach innego zabiegu niewskazanego na Voucherze.
  5. Wraz z umówieniem wizyty w Arcadia Clinic posiadacz Vouchera oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem, akceptuje jego warunki i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń.

 

  • § 14

ZNISZCZENIE LUB UTRATA VOUCHERA

 

  1. Arcadia Clinic nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie Vouchera ani nie rekompensuje utraty Vouchera przez jego posiadacza. 
  2. Posiadaczowi Vouchera nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Arcadia Clinic z tytułu utraty (w tym również kradzieży) lub zniszczenia Vouchera.
  3. Arcadia Clinic zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Vouchera, który jest nieczytelny, zniszczony lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jego autentyczności. 

 

  • § 14

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. W sprawach objętych niniejszym Regulaminem zastosowania mają przepisy prawa polskiego.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z ust. 4 poniżej.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Arcadia Clinic, a Klientem zostają poddane rozstrzygnięciu właściwemu sądowi powszechnemu zgodnie z przepisami ustawy – kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
  5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. 
  6. Arcadia Clinic zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, przy czym zmiany niniejszego regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych przez posiadaczów Voucherów.
Formularz odstąpienia od umowy